Handelsbetingelser for Voresjulegave.dk

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle ordrer og leverancer fra Voresjulegave.dk.

Voresjulegave.dk er en platform stillet til rådighed af Vores Nykøbing, Erhvervs- og Cityforeningen i Nykøbing F. og disse handelsbetingelser gør sig kun gældende ved handel via webshoppen, og ikke privat handel med de enkelte butikker på egne webshops, i fysiske butikker eller på sociale medier.

Henvendelser
Har du spørgsmål til Voresjulegave.dk, kan du kontakte Vores Nykøbing pr. e-mail: info@voresnykobing.dk eller pr. tlf. +45 60154873. Ved henvendelser om en allerede afgivet ordre, bedes du oplyse ordrenummer samt virksomheden, som I har handlet med.

Ordrebestilling

INTET SALG TIL PRIVATE
Voresjulegave.dk er kun tilgængelig for virksomheder. Platformen er skabt til fordel for Business to Business onlinehandel. Det er derfor ikke muligt for privatpersoner at benytte webshoppen.

SALG AF SPIRITUS
Produkter som indeholder Spiritus eller Alkoholiske drikke sælges kun i Danmark, samt til personer, som er fyldt 18 år i henhold til gældende dansk lovgivning:
Den danske lovgivning vedr. køb/salg af alkohol.

Alle ordrebestillinger foregår online på Voresjulegave.dk
Voresjulegave.dk er en online platform for virksomheder, medarbejdere og gavekoordinatorer.

I kan som virksomhed kun vælge en metode: At give jeres medarbejder lov til at vælge sin egen unikke og lokale julegave – dog inden for den priskategori, som I har besluttet.

Hvordan virker det?
Virksomheden bestiller en ordre ved at udfylde en formular, hvor der tages stilling til medarbejder antal, angivet e-mailadresser og valgt en priskategori, som medarbejderen må have adgang til. Dette gøres via følgende link: https://www.voresjulegave.dk/bestil-julegaver/

Herefter modtager gavekoordinatoren en bekræftelsesmail, hvori der er information om det videre forløb.

Herefter afsender Voresjulegave.dk et autogeneret unikt login til hver medarbejder. Medarbejderen har nu mulighed for at logge ind og vælge imellem de gaver, som I har sat til rådighed eller I de priskategorier, som I har valgt. Når medarbejderen har valgt en julegave, og placeret en ordre, så er processen fuldført.

Vores Julegave lukker for julegavehandlen den 3. december 2021 og har virksomhedens medarbejder IKKE valgt en julegave inden, så vil Voresjulegave.dk kontakte gavekoordinatoren.

Der er IKKE et minimum eller maksimum på antal tilmeldte medarbejdere, da dette er en online firmajulegave-webshop for både mindre og store virksomheder.

Der tages forbehold for evt. udsolgte varer. I en sådan situation tilfalder ansvaret butikken, som medarbejderen har handlet med. Voresjulegave.dk og Vores Nykøbing kan derfor ikke holdes ansvarlig for udbedring af sådanne tilfælde.

Der tages forbehold for taste- og trykfejl, udgåede og udsolgte varer samt force majeure.

Levering
Voresjulegave.dk sørger for levering til én virksomhedsadresse. Det er desværre ikke muligt for Voresjulegave.dk at levere til forskellige virksomhedsadresser, hvorfor ansvaret for videreuddeling tilfalder jer som virksomhed.

Fragtprisen er eksklusive prisen pr. ordre, og udgør Dkk. 300,-. inkl. moms pr. leveringssted.

Vi gør opmærksom på, at vi først afsender ordren, når alle medarbejdere har valgt en julegave. I tilfælde af at visse medarbejdere mangler at vælge julegave, så kontakter Vores Julegave virksomhedens gavekoordinator, som herefter er ansvarlig for at medarbejderne får valgt en julegave.

Forventet levering mellem d. 13. december – 17. december 2021.

Reklamation og bytteregler
Eventuelle fejl eller mangler ved produkter leveret af Voresjulegave.dk skal gøres opmærksom på i rimelig tid efter, at varen er modtaget. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Eventuel reklamation skal altid ske til butikken, hvor varen er forhandlet. Voresjulegave.dk henviser til almen lovgivning på området, som også gør sig gældende ved online handel på Voresjulegave.dk. Vores Nykøbing og Voresjulegave.dk kan ikke holdes ansvarlig for ovenstående.

Bemærk dog at gaver, der indeholder fødevarer, ikke er omfattet af dette og tages ikke retur/ombyttes.

Medarbejderen har mulighed for at bytte gaven i butikken, hvis de ønsker en anden vare. Gaven kan KUN ombyttes for købsværdien, og ikke den oplyste gaveværdi på Voresjulegave.dk

Virksomheder og medarbejdere kan ikke returnere varer til Voresjulegave.dk efter køb. Der er endvidere ingen fortrydelsesret for virksomheden for varer købt på Voresjulegave.dk

Pris og betaling
Alle priser er inkl. moms. Betaling for ordren som virksomheden placerer, betales via en faktura, som fremsendes pr. e-mail til virksomhedens gavekoordinator.

Betaling
Vi EAN fakturer til det offentlige og andre institutioner efter ønske.
Alle andre modtager en faktura.
Betales der ikke rettidigt efter faktura, pålægges et rykkergebyr DKK 100 pr. rykker. Betales der ikke efter 2. rykker, overgår kravet til inkasso, og der pålægges gebyrer i overensstemmelse med lovgivningen. Ved forsinket betaling pålægges desuden rente i henhold til rentelovens bestemmelser.

Personoplysninger
Shopsystemet anvender cookies til styring af indholdet i bestillingsmodulet. Ved at bekræfte vores handelsbetingelser giver du som bruger samtykke til lagring af disse cookies på din pc, tablet, smartphone eller lignende, når du gennemfører en bestilling.

Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne.

Under et køb udbeder vi os navn, firma, telefonnummer og mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Ved at godkende vores handelsbetingelser accepteres Voresjulegave.dk’s persondatapolitik som henviser til Vores Nykøbing.